2013. július 22., hétfő

Győr-Lipót (váltó)

A Győr-Lipót váltó egy sörpárával és borgőzzel fűszerezett Ultrabalaton Afterpartyn került be a köztudatba. Vagyis ekkor vetette fel valaki, hogy menjünk csapatban Győrbe. Nem mintha az egyéni 27 km egy legyőzhetetlen táv lenne, de valahogy a váltó nagyobb bulinak ígérkezett, én meg nem vagyok oda a keverék távokért (vagyis, hogy az elsőt váltóban, a végét egyéniben fussam). Mindenesetre nagy szervezés kezdődött a facebookon (Döme vezetésével) és így rögtön vagy 6-7 csapatnyi ember jött össze, aminek azért az is lehet az oka, hogy a verseny befutója a Lipóti Élményfürdő volt. 

A jó eredmény biztosítása érdekében Döménél töltöttük az éjszakát, testben és lélekben is készülődve a versenyre. Megnéztünk pár filmet és fröccsöztünk hajnalig, így pár óra alvás után álltunk rá az M1-esre, hogy összeszedjünk mindenkit a csapatokhoz. 

Csapattagok összekeverve

Ez azért volt jó feladat, mert Döme és én külön csapatban indultunk, ráadásul egy másik lánycsapatot is Döme fuvarozott Győrbe, így elég vegyes társaság jött össze a Mazdában, lent pedig Somáék vártak minket, hogy meglegyen a létszám :)

A mi kis csapatunk

A táv 9,7 km, 9,7 km és 7,0 km volt. Én a fenti képen balról jobbra haladtunk. Elég napos volt az idő, 30 °C fölötti a hőmérséklet, de a frissítések gyakorisága kárpótolt mindenkit az aszalódás miatt. Vegyes csapatok lévén nem sok esélyünk volt a dobogókon álmodozni, de azért jól éreztük magunkat. 220 egyéni induló és 100 csapat haladt az úton. Nekem egész jól ment. Próbáltam (érzésre) 4 perces ezreket menni, vagy max egy kicsit gyorsabbat és nem elfutni az elejét. Jól ment. Féltávig semmi probléma nem volt, majd 7 km körül éreztem, hogy fáradok, de a szenvedés csak 9 körül ért el, talán összefügg azzal a ténnyel, hogy ekkor kezdtem újra felhúzni a tempót...kivételesen egész sikeresen. Épp jókor jött a váltópont és irány a befutó és a strand...

A strand....

Végül megint mindenki kitett magáért, aminek azért örülök. 29. csapat lettünk 2:11 perccel értünk be a lány csapat után pár másodperccel és Döméék után 8 perccel. Az egyéniek is jót mentek, utána pedig még nagyot buliztunk a medencékbe és hazafele is! :)

SZÁMLÁLÓ 9841 km


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése