2019. március 30., szombat

Atrocity Exhibition

Szomorú villámlátogatásunkba belefért egy hajnali erdő a régi útvonalon. Valóban, mint egy kiállításon ott sorakoztak a régi emlékek: találkozások, kutyák, üvöltözések, kikészülések, rosszullétek, és persze egy-két siker.
This is the way, step inside.
Volt lehetőségem ilyesmin mélázni, mert most nem lettem rosszul, mint akár legutóbb is. Sőt, új dimenzióban futottam ezt a nehéz pályát, rég volt már, hogy így haladtam itt.
Azt hiszem hasznos volt ez az utolsó hosszabb ugrabugra természetes talajon és olyan terepen, ahol akkor sem tudtam volna gyorsan menni, ha akartam volna. Pár futót leszámítva egy lélekkel nem találkoztam, nem is hiányoztak túlzottan.
A kellemetlen oldalon egy masszív és indokolatlan mértékű kidörzsölődés szerepel, a pulcsim fellázadt ellenem. Most viszont jó kis meleg van, csurog rajta a lé.



15.7 km 1.29

SZÁMLÁLÓ 24764 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése