2019. március 7., csütörtök

Ez kisnyúl volt a múltkorihoz képest

A kedd esti állapotomból levontam a megfelelő következtetéseket, és tegnap teljes pihenőnapot tartottam. Így sajnos el kellett szalasztanom a tavasz első -10 alatti hőmérsékletét. Cserébe ma szakadó esővel kárpótoltam magam.
Rabbiték okultak a múltkori kudarcból, és ma egy feleakkora kissrácot küldtek ugyanarra a szakaszra tempót diktálni. Nagyon kedvesek, meg minden, de azért ez már kissé megalázó...
Ezen kívül csak egy egeret láttam, akinek elég szarul indult a napja. Remélem nem én léptem rá az első körben, történt már velem ilyesmi. Mindenesetre elég frissnek tűnt.
Ma sem akartam különösebben hajtani, de azért lihegtem egy kicsit az 5.03-ak után.
A hivatalos hajnali kutyasétáltató néni már nagyon lelkes volt, amikor harmadszor találkoztam vele. Jó élmények ezek, és jó érzés futógeci helyett megbecsült embernek lennem.


11.8 km 0.59

SZÁMLÁLÓ 24484 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése