2019. március 5., kedd

Saját iramfutókkal könnyebb

A minimális közszolgáltatások ellátásához szükséges alvásmennyiség után ma jobb kedvvel fickándoztam, a kimerültség miatti sírógörcsök is elmaradtak a hajnali -2 fokban és csípős szélben.
Merthogy beköszöntött a stockholmi tavasz.
Tudom anya, sál, sapka...
Azt hiszem ha a svédek sejtenék, mit gondolok erről a kérdésről, én lennék a tavaszi áldozat, merthogy miattam nem jön a melegebb idő. Amúgy is erőszakos, agresszív egy népség.
Rájöttem, hogy félreismertem Rabbit ügynököt és társait. Nem gúnyolódnak rajtam, hanem látják, milyen szerencsétlen vagyok, és segíteni akarnak. Előbb Rabbit mutatta meg, hogy kellene ezt csinálni, aztán amikor még mindig nem ment úgy ahogy azt elképzelték, visszafelé a másik oldalon odakülde az egyik haverját pacemakernek. Több száz méteren próbálta diktálni nekem a tempót. Na hányan edzenek úgy, hogy saját nyuluk van?
Rögtön meg is látszott a hatás, anélkül hogy különösebben hajtottam volna, 5.02-es tempó lett ma reggelire.

9 km 0.45

SZÁMLÁLÓ 24473 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése