2019. március 26., kedd

Éjjeli őrség

Órákig tartó küszködés és pánik után beláttam, hogy valamit tenni kell, így aztán vettem a futócipőt, és egy pár órával előrébb hoztam a reggeli edzést.
Valóban, az utóbbi két héten az alvással tényleg nem volt gond, gyanús is volt, hogy valami működik bennem. Nem meglepő tehát, ha a szórakoztatásomra most a változatosság kedvéért ezt eszelte ki a kis szervezetem.
Már korábban megfigyeltem, hogy a pánik kifejezetten kedvez az anaerób edzésformáknak, most is igen virgoncan szeleteltem az éjszakát. A meccset ezúttal a nyulak nyerték az őzek és az emberek előtt (2-1-1). Az egyik nyúl szegénykém vagy fél kilométeren keresztül nyomta nekem a tempót, nem látszott túl boldognak, de annyi esze nem volt, hogy letérjen a kivilágított bicikliútról. A magam részéről még a TV macit hiányoltam, aki jó éjszakát kívánhatott volna.

7.4 km 0.37

SZÁMLÁLÓ 24720 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése