2019. március 2., szombat

Le Sacre du Printemps

Nos megérkezett a várva várt tavasz is. Szerencsére az időjáráson ez nem érződött, tartson is ki minél tovább a jó kis 1 fok és hideg szél.
A kis fekete kalóriák elégetéséhez sajnos minden nap kellene 3 óra futás, most jól vagyok, de ezt a hetet is alig bírtam idegekkel. A gyogyi fight még nem lefutott küzdelem, mellette rosszul viseltem az új feladatkörrel járó extra stresszt, a szar alvást, a konstans szédülést, az elképesztő indulataimat és gondolataimat.
És még ez az állapot is kívánatosabb, mint ami volt, és folyamatosan azon parázok, hogy az egész csak holmi "Virágot Algernonnak" effektus lesz.
Semmi másra nem vágytam, mint egy sima útra, hideg szélre, és egy tempóra, ami közben nem kell gondolkodni. Az elején egy kis kavarás és egy seggreülés még nem teljesítette be eme vágyaimat (az egész útvonalon összesen 100 méter jég volt, bassza meg), de utána valóra vált az összes kívánságom. Mókás tempóban és könnyedséggel nyomtam ismét 30-at, pedig csak 25-öt terveztem.

30.3 km 2.46

SZÁMLÁLÓ 24455 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése