2019. február 28., csütörtök

Final score: 248

Az új cipőt kicsit hosszabb távval avattam. Nem számítottam nagy meglepetésre, nem is volt nagy megrázkódtatás az első. Életem legjobb cipőjéről van szó: becsülettel szolgált végig az 1350 km-en, amit nyomtam benne (ez abszolút rekord). Még a legvégén is tökéletes csillapítása volt, bár felül kezdte megadni magát. Azért ma reggel megállapítottam, hogy nem szabad viccelni ezzel, különösen hogy főként betonon futok mostanában. Nagy dolog, hogy a régi darab még elöregedve is megóvott minden sérüléstől.
Szokásos reggeli edzés, nem volt kiemelkedő, mostanában kevésbé légiesen rovom a kilométereket, de utána kiderül, hogy gyors vagyok (ma pl. 5.08).
Különleges eseményről nem tudok beszámolni, csak Rabbit ügynök illette a reggeli mutatványom a szokott nonverbális kritikával. A futás nagyon fontos része az életemnek, nem kell erőltetnem és széthajtanom magam, minden alkalmat várok, és fél napig élvezem a jótékony hatást.
Az új havi km rekordom a blog történetében a címben olvasható.

11.9 km 1.00

SZÁMLÁLÓ 24425 km


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése