2019. február 2., szombat

Winter hardcore

Mar a tegnapi szakado hoesest nezve tisztaban voltam vele, hogy a mai edzest a Hoth rendszerben kell teljesitenem, es meg egy rohadt tauntaunom sincsen, csak par csori karmom. A 15 centi uj ho sok mindenre szuper, a futashoz kevesbe idealis.
Nem panaszkodom, a nehol terdig ero hoban sikerult sok izomcsoportot megmozgatni. Az is nagyon jo volt, hogy az elso 100 meter utan mar nem kellett azon aggodnom, hogy csuromvizes labbal kell futnom orakon keresztul, az bebaszott volna ha vegig ezen kellett volna izgulnom. A hotaposas kozben egy ido utan kedvem tamadt nemi futomozgast is vegezni, ugyhogy az eredeti tervet megvaltoztatva visszakanyarodtam a letakaritott, autoval is jarhato utakra, amik tokeletesen futhatoak voltak. Ezeken a szakaszokon 6 perces ezreken belul tudtam haladni, es igy az osszkeppel elegedett vagyok. A vege is jol esett, igy meg ra is tettem egy kis pluszt, meg sem alltam 28-ig. Mindent egybevetve a mai egy jo teljesitmeny volt.

28.3 km 2.54

SZÁMLÁLÓ 24165 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése