2019. február 20., szerda

Futok mint a nyúl

Nevetséges hasonlat, nyomába sem értem. Felporzott az emelkedőn, a tetején megállt, meglebegtette a hülye füleit és hátranézett. Mi van, most futunk, vagy nem?
Tegnap egész nap csak gyűlt az erő a lábamban, lendületesre vettem a mait, majd holnap poroszka lesz. 5.06-os átlaggal üdvözöltem az új futós alsógatyám, ami tegnap érkezett a postán. Nyilván ennyi idő alatt a kidörzsölést nem tudtam letesztelni (valahogy megelégeltem a folyamatos, fél tenyérnyi nyúzott sebeket), de marha kényelmes, az biztos.
A feszes tempót és az átlagot csak azért említem itt, mert nem fontos. Semmit nem teszek azért, hogy jobb időt fussak, rá sem pillantok az órára közben, csak utána egy azonnali visszajelzés, hogy a befektetett energia mire volt aznap elég. Hogy magamtól gyorsulok, az a lehető legjobb jel most.
Az alvás sajnos kezd para lenni, másfél órás kis ciklusokban nyomom, általában hármat sikerül kipréselni, közte hosszú szünetekkel, lámpagyújtással, olvasással, mert olyan rémálmaim vannak, hogy egy ideig nem merek visszaaludni. Öröm az ürömben, hogy ennek ellenére tudok létezni és funkcionálni, egy éve ez elképzelhetetlen lett volna. Fontos változás, mert tegnap megkeztem vadonatúj megbízatásomat a gyárban, oda kell tenni magam.

11.8 km 1.00

SZÁMLÁLÓ 24346 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése