2019. február 27., szerda

Nyúlfarknyi

Na ennek a hasonlatnak legalább van köze a valósághoz. Gyorsan le is tudtam csekkolni a kapunktól 40 méterre, még odafent, Zsákvégen: Rabbit ügynök ott iszkolt el éppen, és tényleg akkora volt neki ott hátul, amekkorát mára terveztem.
Full kompatibiliti módba váltottam, most végre fizikailag is trágyadombnak éreztem magam. Egyáltalán nem negatívumként mondom, teljesen természetes hogy ilyen terhelés mellett időnként szarul kell hogy menjen (már most ez a legerősebb hónapom mióta megy a blog, és még holnap reggelre is tervezek némi kis mozgást). Mint kiderült, nem mentem lassabban, mint szoktam, de elég nyögvenyelős feelingje volt a dolognak. Az is közrejátszhatott benne, hogy kialudtam magam, így utólag jó ötlet volt egy pihenőnapot kivenni, még ha most túlórázhatok is mint az állat.
Visszafelé még besöpörtem egy mókusseggnyi elismerést, a kis fickó ott lengette büszkén mindenét az egyik fán, mintegy bizonygatva, mennyivel jobban áll ezen a téren mint szegény Rabbit.

6.3 km 0.33

SZÁMLÁLÓ 24414 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése