2019. február 25., hétfő

Lötyögés

A tegnapi nem túl jól sikerült nap után (valami éktelen front vágott haza, nem is értem, mi volt ez) ma reggel ismét szükség volt némi újjáépítésre, magammal vittem hát a Rubik kockát. Bár otthon hagyhatnám néha.
Az átmozgatás egyébként nem volt rossz, a szombati 30-asnak azért örültem annyira, mert nem egy egyszeri kiváló teljesítmény volt, nem kellett teljesen kifacsarnom magam hogy meglegyen, hanem fontos visszajelzést adott az általános fizikai állapotomról. Ma reggel már csak különösen macskásak sem voltak az izmaim. Azért csak komótosan lötyögtem. Más kérdés, hogy komótos lötyögésem egy nagyságrenddel gyorsabb most, mint a keményebb edzéseim pár hónapja. Úgy érzem magam, mint R2-D2, miután Luke kivette belőle a biztonsági reteszt. Aztán majd nézek nagyokat, ha jönnek a buckalakók. Mondjuk a Napalm Death elől szerintem még ők is elmenekülnek ma este. 😁🤘



9.1 km 0.48

SZÁMLÁLÓ 24399 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése