2019. február 16., szombat

Üvöltés

Tegnap még bazi indulatos voltam, valami nagy fekete izé emelkedik ki az utóbbi napokban, amit kezelni nehéz, de legalább előkerült. Mintha szabadulnék meg valamitől, ami eddig az agyamon terpeszkedett és élősködött, mint Goncsong a Gyíkkirályon.
Ma reggelre viszont átestem a ló túlsó oldalára (furcsa egy jószág ez, van vagy nyolc oldala), és meglehetősen szárnyaszegetten matattam a 4 órai ébredést követően. A futás alatt azért kiderült: az indulatok még kavarognak rendesen.
Ismét változtattam egy kicsit a koncepción, ugyanis a múltkori 28 igen nyögvenyelősre sikeredett. Most azt gondoltam, többre megyek vele, ha egy kicsit lerövidítem, de felpörgetem az edzést. Az eredmény engem is meglepett, a kísérlet sikeres volt, úgy érzem sikerült újabb szarmaradványokat eltávolítani a szervezetemből.
Tudtam előre hogy izzadós lesz, úgyhogy szándékosan kicsit alulöltöztem. Az első 3 kör cidri volt egy szál merinóban, mert az élénk széllel nem kalkuláltam, de utána már pont tökéletes.
A pulzust sajnos mostanában össze-vissza mérem, ne nézzétek. Az 5.13-as ezrek és az 1.50-es félmaraton részidő viszont valós.

23.2 km 2.01

SZÁMLÁLÓ 24326 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése