2019. február 7., csütörtök

Elgurult a gyogyszerem

Az esti egy centi hoban arulkodo labnyomok vartak ma hajnalban. Patak es kis karmos mancsok, meg fent nalunk a dombon is, Zsakvegen a Zsaklaknal. Nagy parti lehetett ejjel, az biztos, es ezt megerositette az a ket masnapos nyul is, akiket felebresztettem. Csak az egyik birt elszaladni, a masik meg nagyon be lehetett allva.
Azt mondjak az okosok, hogy a jo felkeszules valtozatos. Nos, en el vagyok kenyeztetve, mert a valtozatossagrol es a szorakoztatasomrol maga Mother Nature gondoskodik. A tegnapi csipos hajnal utan ma +1 fok vart, ugyhogy lenyegesen konnyebben oltozve indultam el.
Amikor a kivilagitott futopalyam keresztezte a kivilagitott sifutopalyat, akkor kezdtem azon gondolkodni, hogy tulajdonkeppen semmi meglepo nincs abban, hogy Europaban a svedek allnak az elen, ami az egeszsegben eltoltott evek szamat illeti, dacara a nem kiemelkedo egeszsegugyi ellatasnak. En megteszem, amit tudok, egy tobb eves kuranak vetettem ma veget.
A futas semmi kulonos nem volt, ami ujdonsag az uj reggeli edzesekben, hogy sima palyan es rovidebb tavon igyekszem odatenni magam, es felporgetni egy kicsit a tempot, most vegre lehet. Egyelore elvezetesek a kicsit intenzivebb, rovidebb alkalmak. Azert annyira nem igyekeztem, hogy az utolso kort 170-es pulzussal nyomjam, csak az oram varazsolt megint valamit.

9.1 km 0.50

SZÁMLÁLÓ 24223 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése