2019. február 6., szerda

Promenád a gyönyörbe

Nincs egy jó kifejezésetek arra a futóra, aki reggel 6 előtt nekiindul a -12 foknak? Nekem több is eszembe jutott, de valahogy egyik sem közelíti meg a valóságot...
Az elmúlt 2 nap nagy kérdése volt, hogyan rendezzem át az életem. Végül a hajnali körözés mellett döntöttem a letakarított és kivilágított igelboda-i promenádon. A kísérlet jól sikerült, több pozitívumot is fel tudok hozni.
Először is: élveztem. Jó kis hűvöskés futóidő (2 hosszú egy rövid, mármint nadrág; fölülre egy technikai plusz egy merinó plusz egy polár softshell kabát), végre szabadon futható pálya. Másodszor: a -10 alatti futásnak van egy nagy előnye, amit újra felfedezhettem: a taknyom nem folyik bele a számba, mert közben megfagy.
A 9 km alatt 9 emberrel találkoztam, ebből egy futó, egy sífutó.

9.1 km 0.52 

SZÁMLÁLÓ 24214 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése