2019. február 5., kedd

I'll be back again

A jól ismert Beatles szám szövege illik újabb visszatérésemhez leginkább, persze nem egy férfiúhoz / nőhöz címezve, hanem a kis rohadék futáshoz.

Január végén elkezdtem újra futogatni, mert áprilisra benevezett minket Pali a Vienna Marathonra. Nem mondom, hogy jól megy az újbóli visszatérés. Néhányszor persze ősszel is elmentem futni ide ki a csodás nemzeti parkba, de azért olyan hardcore nem vagyok mint Pali, nem tudom kint végignyomni a telet, edzőteremben, futópadon kezdtem újra. Bénán hangzik, de most ez van. Január végén elmentem 4-szer 5km-re, kb percre pontosan ugyanazzal a szar idővel. Most február elején kétszer mentem 5km-t és hétvégén egy 10-est is sikerült. Tekintve, hogy még nagyon a hónap eleje van, bizakodó vagyok. Ez így együtt 40km, amit csak azért könyvelek el, mert ez után égő volna megint abbahagyni. És akkor a dalocska, amit a futáshoz címezve olvassatok/énekeljetek:


You know, if you break my heart I'll go
But I'll be back again
'Cause I told you once before goodbye
But I came back again
I love you so, oh
I'm the one who wants you
Yes I'm the one who wants you
Oh, ho, oh, ho, oh
You could find better things to do
Than to break my heart again
This time I will try to show that I'm
Not trying to pretend
I thought that you would realize
That if I run away from you
That you would want me to
But I got a big surprise
Oh, ho, oh, ho, oh
I want to go, oh
But I hate to leave you
You know I hate to leave
Oh, ho, oh, ho
You, if you break my heart I'll go
But I'll be back again

SZÁMLÁLÓ 24205 km

1 megjegyzés: