2019. július 27., szombat

Just keep going

Egész héten nem sikerült egy normális edzést összehozni, eléggé aggódtam a mai miatt. A kánikula miatt még pluszban kész voltam, egy porcikám se kívánta a 30 fokot. Felkelés 3.50-kor, indulás 5 előtt, érkezés 8 előtt, már huszonpár fokban. Miközben a nap laposkúszásban igyekezett becserkészni, 103 szarvast számoltam óvatos becsléssel. Mint mikor gyermekkoromban nyáron a fűben felhőkben ugráltak szét előlem a szöcskék, ugyanígy volt most is, csak szarvasokkal. Két nagyon kicsit is láttam közelről.
Nem volt annyira kiemelkedő mint egy hete, de nem panaszkodom. Lassan kezdtem, és sikerült végig lent tartani a pulzust, rettegtem a rosszulléttől. Szerencsére ma elkerült, és begyűjthettem egy biztos 30-ast.

SZÁMLÁLÓ 25868 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése