2019. július 2., kedd

Van remény?!

Elsodortak az események nagyon: találkozók, család, barátok, sörök, perolspritz-ek, másnapok. Ismét egy hétbe telt, mire visszavettem az életem feletti irányítást. Plusz két napot vesztettem, mert Bp-en felejtettem a futócipőmet. Szerencsére nagyobb szervezés nélkül ma utánam hozták. A várva várt "hidegfront" is megérkezett. Néhány fokot esett és nem tűzött a nap sem. Így minden ideális volt, hogy elmenjek. Jót tett, hogy most új helyen mentem és hogy a harmadik szabis hetemet kezdtem meg. Most először nem éreztem magam ufónak. Jópár futóval találkoztam, mindegyik köszönt, de legalább biccentett. A kényszerszünetemet is nagyon kedvesen és segítőkészen oldotta meg a strandos célegységet kezelő hölgy. 
SZÁMLÁLÓ 25611 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése