2019. július 20., szombat

Kellemes meglepetés

Sok mindenre számítottam, de erre nem. Felkészültem egy háromórás szenvedésre, helyette egy könnyed, tempós majdnem 30 lett belőle. A hét első fele elég keményre sikeredett, úgyhogy két napot is pihentem a szombati hosszú előtt, és ez még akkor is jó ötletnek bizonyult, ha ez a két nap elmondhatatlan kínkeserveket tartogatott. Plusz még azt is megléptem, hogy 6.20-kor már indultam reggel, okulva a korábbi hőgutákból. Nem volt könnyű felkelés, de busásan megtérült, 9-re már végeztem is, alig lehetett még 20 felett. Ennél is fontosabb, hogy a nap ilyenkor még laposakat pislog, és elég sok helyen elég klassz árnyék van még. A leghűvösebb helyen köröztem, hogy meglegyen a tervezett táv, és mivel 18-nál teljesen rendben voltam, rátettem még egy kicsit, nem is kellett megbánnom. A legutolsó kilométerek is kellemesen teltek, a két üveg frissítő is kitartott, ráadásul még karra is gyúrtam velük egy kicsit. Az utolsó 10 km kifejezetten erős volt, 5.30 körüli átlaggal, előtte azért kicsit óvatosabb voltam. Érződnek a közelmúlt pörgősebb edzései, jó útnak tűnik. Kicsit tartok viszont a jövő heti kánikulától.

Update: Elfelejtettem megemlíteni a reggeli látványt. Nagyon szép lett volna, ha nem takarják el a szarvasok. Fürtökben csüngtek mindenhol, alsó hangon is vagy 70-et láttam különféle csoportokban rágcsálni. Két őzike meg az út mellett higgadtan vette tudomásul, hogy jövök-megyek. Ha 2-3 méterre megkŐZelítem őket, arrébb sétálnak, 4-5 méter még oké.
Este már ki sem kellett menni, a szarvasok házhoz jöttek, az ablak alatt legeltek végig mindent.

29.1 km 2.44

SZÁMLÁLÓ 25795 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése