2019. július 13., szombat

Önbizalom boost

Mivel folyamatosan agyalok, hogy is tudnék kimászni ebből a gödörből, úgy futásilag mint általában, próbálok változtatni, keresem az utat. Mostanra azt találtam ki, hogy miután múlt héten felkapaszkodtam 30-ig, ezúttal inkább a tempóval játszom egy kicsit, és csak rövidebbet megyek. 22 és fél lett kereken 2 óra alatt, ez kicsit még jobb is lett mint gondoltam, pláne úgy hogy nem fáztam, a macska rúgja meg. A nap ismét beragyogta a hosszú futásomat. 16-nál egy szép napsütötte emelkedőn éreztem, hogy betalált az ütés, 17-nél felálltam belőle. 19-nél jött a következő balegyenes, valahogy összekotortam magam abból is. Az utolsó emelkedőt már nem nagyon élveztem, de összességében jó kis edzés lett ez a mai.

SZÁMLÁLÓ 25730 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése