2009. július 12., vasárnap

Vincent, örülünk?

Azt hiszem igen. Edzésnek 1.55.16 nem rossz.
Érdemes volt még egy napot várni, így a hete tartó esőzésnek mára vége lett. Azt nem mondhatom, hogy szárazon megúsztam volna, mert az erdő vízrajza némiképp megváltozott, mióta nem jártam ott. Így amolyan összevont edzés lett. A táv az örebroi versenyre, a talajviszonyok a karlstadi szeptember végi bohóckodásra készített fel. Amennyire meg tudom ítélni egész egyenletes tempót mentem. Kezdésnek pedig, úgy indultam el, mintha csak 10-et futnék, aztán lesz, ami lesz. Nem feltétlenül így terveztem, de végül is örülök, hogy így alakult.
Az előző nap, elég sok időt szenteltem annak, hogy találjak egy városi, aszfaltos kört, de nem igazán sikerült. Maradt az erdő, úgy is nagyon a szívemhez nőtt, bár a méreit egy kicsit túlbecsültem az érkezésünkkor.
SZÁMLÁLÓ 1375 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése