2009. július 20., hétfő

A jó példa ragadós

Tényleg nem elhanyagolható hatással van rám ez a blog, és az a teljesítmény, amivel Sven itt hétről hétre előrukkol. Köszönet érte! Ilyenkor a nyári szünet közepén a melegben bizony már erőteljesebben karmolász a gravitácicó. Egyre nagyobb lelki harc elindulni, bár továbbra is csak heti 1-et futok. De ha közben tudom, hogy ha nem növelem a számlálót, akkor kiderül hogy milyen puhány vagyok... akkor azért csak elvonszolom magam.
Futás közben már semmi gond, sőt, ma nem hagytam kocogni magam, beleraktam némi energiát is. Persze csak úgy öregesen. El is fogytam az utolsó emelkedőre. Időben szerintem nem lett rossz, de azért olyan nagyon jó sem. Ezzel az edzésmunkával nem fogok tudni számottevően gyorsulni, de sebaj.
Kissé meleg volt, nem tudtam korán indulni.
Hozzáadva a kis szokásos 24-emet, a

SZÁMLÁLÓ 1463 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése