2009. július 30., csütörtök

orv.

Ma voltam orvosnál. Itthon többen betegek, szóval egyedül kellett mennem, amit azért nem annyira szeretek ha valahova 1.x kell menni... ebben (is) még gyerek vagyok :) A doktorbácsi nem volt az a mosolygós, kedves kedvében, ami azért rátett egy adaggal, szóval azért paráztam egy kicsit a dologtól. Viszont ezelőtt a sportkorházban dolgozott, így azért elég jó tanácsokkal látott el és nem a "fáj, ha fut? akkor ne fusson" véleményen volt. Kaptam 1-2 gyógyszert a térdemre, amikről még nemtudom pontosan milyenek, meg aztmondta, hogy sokat ússzak, biciklizzek, de mellette kicsit nyugodtan fussak is 1x-1x. A Nike félmaratonról nem nagyon kaptam konkrét választ de augusztusban még úgyis vissza kell menjek... addig kisérletezgetek kicsit majd a futással. Meg megnézem majd miket írt fel nekem, csak ma többek közt a gépem gyógyítására is rákellett gyúrni, talán holnapra megoldódik az is :)
Amúgy a kórház nem volt annyira gázos. Félig felújított, félig régi, de technikailag felszerelt volt rendesen. Így aztán jóóó sok röntgent csináltak a térdemről 6 oldalról... pedig nincs is annyi oldala a lábamnak. Na most ennyit erről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése