2009. július 19., vasárnap

I skogen

Ismét sikerült 2 félnapos eső közé ékelni a futást, így az elemekkel most sem kellett megküzdeni. Kicsit korábban indultam el, mint szoktam, nagyon kellemes élmény volt, hogy sok futó választotta ezt az időpontot az erdei edzésre. Korábban kicsit csodálkoztam, hogy mennyire kevesen használják ki az erdő adottságait, amikor a városban viszonylag sok kocogóval találkozni. Ezek szerint csak mindig későn érkeztem. Viszont az egyikük (egy aneron alkatú srác), úgy robogott el mellettem, mintha tényleg ő lett volna. Nyugtathattam volna magam, hogy biztos csak 2 km fut, vagy, hogy most kezdte, esetleg az utolsó hajrát láttam, de 6 km-re voltunk a legközelebbi lakott résztől... Meg aztán az iyenekről szokott később kiderülni, hogy 7 műszakban dolgozik, 13 gyereke van és szabadidejében szanszrit töredékeket fordít.
Ez egy kicsit kizökkentett a reggeli merengésemből. Egyébként meg vagyok magammal elégedve. Beálltam az 5,3-as ezrekre, ezt úgy látszik tudom hozni, többször is egymás után viszonylag könnyedén.
SZÁMLÁLÓ 1439 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése