2009. július 27., hétfő

minden

el is voltam utazva és mire hazaértem az a jó hír fogadott, hogy az alaplapom déli-hídja valószínüleg krónikusan megbetegedve átadja helyét a fiatalabb nemzedéknek, így aztán most mint saját számítógépem megszünt létezni. ezek az indokok, h nem írtam, meg persze az is indok, hogy nem futottam. kezd közeledni a Nike félmaraton és azt sem tudom futhatok-e egyáltalán....de majd csütörtökön kiderül ;) utána remélem lesz még időm kicsit formába jönni... mert a végén odajutok, hogy "a gömb végülis egy forma".
addig meg figyelgetem miket alakítotok. a NIN sem lehetett rossz mozgás, a történelemóráktól meg rendesen elszoktam, pedig mennyire jók is voltak azok! ha lett volna hozzá "tehetségem", akkor most is emlékeznék mi volt 1512-ben :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése