2009. július 14., kedd

Énisénisénis

No, Sven példáján felbuzdulva én sem hanyagoltam el legalább a heti 1 edzést. Most nem esett ugyanolyan jól ugyanaz a táv, mint egy hete, de az ember az én alkatommal ne várjon túl sokat magától, ha reggel 7-kor indul el hosszút futni. Hát, nem voltam robbanékony, de végül időben azt hiszem nem futottam sokkal rosszabbat.
Semmi érdekes nem történt, alig találkoztam valakivel. A fák között elviselhető, futásra alkalmas hőmérséklet, de továbbra sem ez a kedvenc évszakom. Az utolsó 2-3 km már itt a szitiben rohadt meleg volt, bár csak 9.30 körül járt az idő. De azt már csak kibírja az ember.
Igyekszem tartani ezt a távot, még jól jöhet ősszel, hogy nem 21-eket futok, hanem 24-eket. Időben, tempóban én is kb. ott járok, mint Sven, de neki annyi előnye van, hogy a gyakrabb edzés a versenyen egy rápihenés után jobb tempót jelent.
Sven! Nagyon jó úton haladsz! Igencsak jó a legutóbbi időd! De ne akard edzésen megdönteni... Jön majd magától. Egy tanult ismerősöm azt mondta egyszer, nem kell külön görcsölni a gyorsulásért, jön az majd magától... :)
És akkor immár szokásos módon átállítom a

SZÁMLÁLÓt 1399 km

-re... Grrrrrrr....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése