2009. július 15., szerda

desok...

eltűntem pár napra és egy jó adag olvasnivalót kaptam cserébe :) nem kevés kilométert tettetek meg ezalatt. Én sajnos még kényszer-pihenőn vagyok, de Július 30-ára kaptam időpontot ahhoz a doktorhoz, amit Sven ajánlott nekem. Közben kezdtem azt gondolni, hogy lehet jobb már a térdem, de a Balaton Sound-on 1-2 átugrált koncert után is éreztem, hogy most nem esne jól 100 méter futás sem. Sajnos ez az utolsó nap végére sem változott, így rákellett jönnöm, h nem lesz ebből még futás... kitudja a Nike-ig rendbe jön-e?...
Ti viszont egyre keményebbek vagytok. Sven edzésen is 2 órán belül van, amihez ha a versenyhangulatot számoljuk, az komoly fejlődést fog mutatni... nézd csak meg majd az örebroi versenyed! DrF, te meg ha 24-eket edzel akkor a 21-en röhögve fogsz végig menni??? kicsit azért irígykedek :)
cserébe nem ide illő téma, de megmutatom az 5 legjobb külföldi előadót akiket láttunk Zamárdiban. ez is egyféle sport volt....vagy legalábbis mozgás :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése