2009. július 9., csütörtök

Nincs rossz idő...

...csak alkalmatlan öltözet. Előkerültek újra a - nem túl mélyre temetett - hosszú futóruhák. Nem volt más választásom, mint elindulni az esőben, ugyanis nem úgy tűnt, mint ami el akarna állni. Sokszor áztam már el futás közben, de esőben elkezdeni eddig talán csak egyszer. Legtöbbször igyekeztem rögtönözni, átszervezni a napom, esetleg az edzéstervet. Most nem sikerült.
Biztató, hogy a köridőket leginkább a hőmérséklet befolyásolja. Így már másodszor sikerült viszonylag könnyedén hozni a 60 perc körüli kört. Jó érzés. Kár, hogy hosszabb távon még nem megy. Egész másként kezdhetek neki, már a 14-nek is, így ezek az eredmények még mindig kiábrándítóak.
SZÁMLÁLÓ 1354 km

Elég beteg ötletnek tűnik az a 125 km! Nem tudom, hogy büszke legyek, vagy megpróbáljalak lebeszélni. Ez utóbbi úgysem menne, tehát drukkolok. Van esetleg valami, amiről tudnunk kéne? Van valami titkos terv jövőre? Ha esetleg érdekel, lesz itt helyben egy 6 órás futás január 31-én.
Az én terveimről:
a már emlegetett és azóta benevezett, kifizetett és vissza nem igazolt
2009.08.22 Å-stadsloppet, Örebro
2009.09.06 Nike Budapest Nemzetközi Félmaraton (ezzel minden rendben)
2009.09.19 Tjur Ruset, Karlstad 10 km
Ezt az utolsót még nem döntöttem el, de eléggé piszkálja a fantáziámat. Megmutatom miért:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése