2009. június 28., vasárnap

6,2 km, vagyis maratonka

Én is elindultam ezen a jó kis hegyi versenyen, bár egyáltalán nem terveztem. Péntek este jött az ötlet, hogy mi lenne, ha futnék. Két táv tűnt elérhetőnek; a 6,2 km és a 11,5 km, de még a vonatúton sem tudtam eldönteni, hogy melyiken induljak. A 6,2 olyan kicsi, de a 11,5-re meg készülni kellett volna. Végül a 6,2-nél maradtam. A mi útvonalunk sem volt éppen a legjobb, igaz, hogy előtte meg tudtuk nézni a térképet, de azon csak azt láttam, hogy merre kell majd kanyarogni, szintek egyáltalán nem voltak jelölve. "Sebaj, majd csak túlélem!"- gondoltam. Hát így is lett. Az elején mindenki együtt indult, szóval nem nagyon lehetett előzgetni, nem is tudtam normális tempóval indulni. Kilométereket nem tudok írni, nekem nincs ehhez rutinom, mint DrF századosnak. Talán 2 km körül vált el a mi útvonalunk a többiekétől, és ezután már bele lehetett húzni, aminek nagyon örültem. Ezután le is hagytam egy előttem totyogót, és 4 embert láttam magam előtt. A közvetlen előttem lévőt (, aki a kategóriámban az első lett) mindenképpen szerettem volna megelőzni, de nem tudom miért. Szóval futottam, csúszkáltam én is rendesen, amikor lehagytam egy csajt, aztán kb. másfél km múlva még egyet, és ekkor a 3. helyre kerültem. A csaj még mindig nem sikerült ekkor leelőznöm, de sokat javítottam a kettőnk közti távolságon. (Most láttam, hogy neki a nettó ideje pont annyi mint a sima ideje, ami azt jelenti, hogyha nem a mezőny végéről rajtolunk, és nem tartanak fel a többiek, akkor őt megelőztem volna. Sebaj.) Tehát, a korcsoportomban (18-34) 2. lettem, a nőknél meg 3. A harmadik helyért kaptam egy kis kupaszerűséget, amit még nem fotóztam le, de majd pótolom. Ezután következett pár óra várakozás, ami alatt kajáltam (kaptunk egy tányér makarónit), meg drukkoltam DrF századosnak és persze aggódtam is, hogy ugye nincsen semmi baja. De szerencsére nem lett. És túlélte.
Ezúton is gratulálok (Neked) neki még egyszer, hihetetlen, hogy mire (vagy) képes! Szép volt!!! Számláló: 1265 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése