2009. június 14., vasárnap

Ez az! Edzzünk hülyén!

Letudtam a mai 21-et is... Kicsit dühös vagyok magamra, mert most pihengetni kellene 27.-éig, helyette megint azt hittem, hogy én vagyok a Jani, és totyogás helyett tempót mentem. Kezdetben még jól is esett, és azt hittem lazán végig bírom, de a végére elfáradtam. Meleg is volt már dél után. Ugyanis a nagy eszemmel akkor indultam.
Hát lehet, hogy hemzsegnek a midikloriánok a véremben, de sajnos a futáshoz kalória is kell. Enni kellene, és pihenni, nem itt hajtani össze vissza. 66 kiló vagyok, 2 hét alatt fel kellene szedni még egy párat.
Egyébként mindent egybevetve nem ment rosszul, bőven 2 órán belül megvolt hegyen a bő félmaraton. Nincs gond, csak fejben nem voltam ott.
Sebaj, legalább M-nek is csináltam programot, neki kerékpáros hegymászás volt a mai penzum.
SZÁMLÁLÓ 1131 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése