2009. június 1., hétfő

próba2

A foci linón volt. Szóval nyugodtan vágtam neki a murva-föld talajnak a parton. Általában ezen futok, csak ahol egyenetlen ott szoktam az aszfaltot használni, de most ott sem. 3-ig meglepően jól ment és semmi nem fájt, de itt úgy döntöttem, hogy fordulás, mert bajok lesznek. Még visszább vettem a tempót, mert a jobb térdem éreztette, hogy foci ide vagy oda, de a futást nem akarja. Aztán 1 km-el a vége előtt a bal is jelentkezett, de mire hazaértem már jobb volt mind a kettő. Most nagyon figyeltem a tünetekre... kellett ez, hogy tudjam mi van pontosan. Óvatos voltam és lassú.
azért becsületből: SZÁMLÁLÓ: 1025 km
Amúgy nagyon szép eső utáni idő volt a parton. Illatos volt, kis szembe szellős. Csak ajánlani tudom a futást mindenkinek! Naplementében mentem szóval tetsi-lelki felüdülés volt :)
És megyek orvoshoz mindenképp. Csak hova? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése