2013. szeptember 1., vasárnap

2013.08.28. Sziget

Most látom, hogy ez volt az utolsó hivatalos nyári futás!

Késve értem le, mert dolgozni kellet, így kb 3/4 7 körül kimentem az órához melegíteni, aztán egyszer csak megjelent Áron szokásos mindenkit otthagyós tempóban, és oda szólt,- Gyere 4.00. kört megyünk!

öööö, OKs. Band bekapcs futás indul. Természetesen megint gyorsabban mentünk kicsivel. Ja és Áronnak a második köre volt már. Beszélgettünk még az elején, aztán szép lassan elfogytak a szavak, és maradt a lihegés.

Visszafelé már éreztem, hogy kezdek elfogyni Áron ment elől próbáltam tapadni rá. aztán a Palatinusz magasságában, kezdett elhagyni Áron. Próbáltam tartani a tempót,  kisebb nagyobb sikerrel. 

Már-már veszélyesen gyorsabbak voltunk a többi futóhoz képest. Olyan mintha az ember, egy autóúton,menne 180-nal, és mindenki más 90-nel. Figyelni kell!

Szóval Áron elfutott, én meg be. Valószínűleg 4. km-nél hagyott ott, vagy nem tudom, mi történt ott, lehet lelassultunk egy szép fenék miatt.

Idő: 20.39. Nem is tudom, hogy ez a szigeti legjobbam-e, de nekem jó!



 
SZÁMLÁLÓ: 10205 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése