2013. szeptember 21., szombat

Szerda - Margitsziget

Kicsit hűvös idő lett estére, lógott az eső lába is, de szerencsére megúsztuk elázás nélkül. Népes társasággal indultunk az első körre, ami Áronnak már a második volt. Az eleje beszélgetős, kellemes bemelegítős tempó volt, 4:45 körüli ezrekkel. De úgy látszik, nekem ez a tökéletes recept, mert semmi probléma nem jött elő, még akkor sem, amikor Döme és Áron a második felét jobban meghúzták és én végig tudtam velük menni. A kör végére azért már fogyogatott az erőm és a levegőm, olyan nagy sprintet már nem tudtam levágni, mint a fiúk, de jó érzéssel futottam be, 23:40 köridővel. Kis pihenés, Árontól elbúcsúztunk, és indultam a második körre, ezúttal már csak Dömével mentünk. A jelige az 5 perces ezrek volt, hogy Döme rá tudjon állni az elkövetkező időkben a maratoni tempóra. Beszélgetősen mentünk, de sajnos túl jól esett a futás és túl jól ment ahhoz, hogy csak 5-ös ezreket menjünk, így persze gyorsabban futottunk, és ahogy Döme már előttem leírta, jóleső érzéssel suhantunk, közepes tempóban. Gyorsabban nem nagyon ment volna már nekem ez a második kör, de ebben a tempóban csak úgy vittek a lábaim, minden gond nélkül. Kicsit több, mint 24 perc lett. Azt hiszem kezdek felérni arra a szintre, hogy a második körön is jól menjen minden. Valami ilyesmit tervezek hétvégére a Velencei-tóhoz, távban és időben is.

SzÁMLÁLÓ: 10544 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése