2013. szeptember 8., vasárnap

2013.09.08. Félmaraton

Megint félmaraton.

Péntek este sikerült a torkom megfázatni, ízületi fájdalmak, nehéz levegő vétel. így a tervezett. 1.30. perces félmaraton elúszott. Reggel beszélgetés a többiekkel. aztán 09.00. start első zóna, sose indultam még onnan. 4.20. at tervezetem kilométerenként, kicsit sokat néztem hozzá az órát, de nem érzem még annyira  tempót. Az oktogonnál már ömlött rólam a víz, ez nem természetes, de nem éreztem magam fáradtnak. egy faszi mellém jött megkérdeztem mennyivel megyek mondta. 4.20.-25. oks. onnantól együtt mentünk. később észre vettem, mikor elém került, hogy a bokáján van a chip, na mondom szép váltóssal akarok menni? de nem volt váltós, csak saját chipje volt.

Nagyon száradt a szám. ezért állandóan vízre vágytam, de inni nem akartam, mert ott marad a hasamban.

Végig az időre figyeltem. 

Aztán 15 km környékén kezdett a combom nehezedni, de mindig találtam valakit akivel húzattam magam. 

Gondoltam hogy a West-end után megindulok, de mire oda értem már nem gondoltam így. 

 Egy kék pólós srác mögé álltam be ekkor már 4.35. őket 40 -et mentem.

A műjégtől 3 man összeálltunk a kék, egy szürke, meg én. ÉS megindítottuk az utolsó sprintet. A kék lemaradt a végül a szürke, is. LÁttam az órát, hogy közelít a 1.37. végül 1.36.57. lett az órám szerint, 

Nem voltam túl jól utána, haragudtam kicsit magamra a betegség miatt, amit valószínűleg a kimerültség idézett elő, de vicces ez a rekedt hang. Vagy valamit nem mondok ki, és a karma így jelzi... de ez más történet.

A célban össze vártunk mindenkit. Áronnal később találkoztam csak, megcsinálta az 1.24. Palival találkoztam csomag osztáson.

Egészen 2 ig ott maradtunk beszélgettünk.


Soma Kedden indul Hollandiába ma láttuk utoljára, egy jó darabig. Vissza adta a cipőjét, hogy mégse viszi ki inkább használjam én. NAGY HÁLÁS VAGYOK NEKI ÉRTE!

OKT 13 Maraton te jött 4.00. 

SZÁMLÁLÓ 10351km


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése