2013. szeptember 15., vasárnap

Az idei leghosszabb

Vadul pörög a számláló, a blog a csúcson!
Nekem is meghozta a futókedvemet a vasárnapi verseny, emeltem a tétet egy kicsit. Tegnap eredetileg egy jóleső 24-et terveztem, de egy jóleső 28 lett belőle. Nagyon lassan mentem, nem akartam kicsinálni magam, csak kilométert gyűjteni; és tényleg sikerült egy olyan tempót választani, amiből már nem kellett lassulnom, és a vége is élvezhető volt.
Döbbenetes, hogy az embereknek milyen fogalmaik vannak a jó kirándulóidőről; ahogy Áron is írta, elmondhatatlanul gyönyörű volt az erdő, és abszolút ideális mindenféle kinti sporttevékenységre. Több mint 3 órát futottam Budapest határain belül, és kb. 10 emberrel találkoztam, de ebbe már a 90-es busz alvó sofőrjét is beleszámoltam a végállomáson.
Nagyon jó élmény volt; a rutinosak köztetek már kezdhetik sejteni, hogy ez mit jelent... :)

SZÁMLÁLÓ 10488 km

3 megjegyzés:

  1. Szép nap lesz ez az október 13.... Esetleg egy Velencei-tó kör nem érdekel?

    VálaszTörlés
  2. Még gondolkodom rajta. Lehet, hogy egy itthoni 30-as hegyen jobb edzés most... :)

    VálaszTörlés
  3. Nehéz a nyomotokba érni... Elképesztőek vagytok.

    VálaszTörlés