2013. szeptember 8., vasárnap

Igen, beismerem... Új cipőben versenyeztem...

Magam sem gondoltam volna, hogy egy félmaraton még ilyen jó élmény lehet. Jó buli volt! Most, hogy nem az egyéni csúcs érdekelt, kicsit bámészkodhattam is futás közben. Rengetegen voltak, 8000 félmaratonista nem volt gyenge látvány a hidakon meg rakpartokon.
Reggel az új cipőmben mentem, és mire odaértem fél8-ra a Mekihez, már egészen jól összebarátkoztunk, úgyhogy azt mondtam magamban, egye fene, kipróbálom. Meredek döntés, tudom, de jól tettem, teljes komfort volt. Szerényen az utolsó hullámból rajtoltam, és óvatosan fogyasztottam a kilométereket. Most türelmesen versenyeztem, és ez meghozta a gyümölcsét a végén. Mindenhol locsoltam magam, mert közben kezdett kegyetlenül meleg lenni, de a szervezés-frissítés teljesen hibátlan volt. 15 körül a sok tuc-tuc után felcsendült egy AC/DC szám is, ami nagyon jót tett a lelkemnek, és mivel teljesen jól voltam, megindítottam a hosszú hajrát. Már nem kellett tartalékolni, jó erőben éreztem magam, és az utóbbi hetekben felszedett 5-6 kiló is kellemes tartalékot képezett a gyorsításra. Vigyorogva vettem a felüljárót, és már csak előztem, mindent beleadva. 18 után az egyik legszebb pillanatot egy külön erre az alkalomra készített házfal nagyságú (!) Nike hirdetés jelentette: Különleges dolgokra is képes vagy! Például még 3 kilométerre! Hát ez nagyon szép gesztus volt. A végéig kitartott a lendület, a második felében gyorsultam vagy 4 percet, a vége nettó 1.50.06. lett. (A verseny előtt 1.50-ra saccoltam magam, óra nélkül, egyetlen részidőt sem nézve hoztam a várt időt. Kurva rutin...)
A 60. tehát jól sikerült, örülök, hogy a tavaszi három nagyhalál után most én előzgettem a kollégákat az utolsó kilométereken. Ez most jobban esett.És már a szokásos rettenetesen előnytelen kép is elkészült!
A célban egy gyors sörre jutott idő, nagyon gratulálok a srácoknak! Szép volt, BPR!



SZÁMLÁLÓ 10307 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése