2013. szeptember 1., vasárnap

Az első hivatalos őszi futás

Kezd alakulni a félmaraton terv, ma volt a főpróba. Én kissé elmaradtam a ti ezreitektől... Még az 5.30-as ezrektől is... De 2 óra körül azért megvolt a dolog, ami a tegnapi kirándulásunkat is beleszámolva (Csobánka, Sikárosi-rét, Prédikálószák, Dömös, kb. 19 km) nem is olyan rossz. Csak totyogtam, mert féltem kissé a távtól. 13 körül (mostanában csak ekkorkákat mentem) kezdtem elfogyni, de Chewbakka valahol még talált egy kis tartalék energiát, és rányomta, ráadásul éppen egy hosszú emelkedő közben. A  vége így kevésbé lett szenvedős, mint vártam, és most örülök, hogy április után megint van félmaratonom.

SZÁMLÁLÓ 10226 km

Úgy érzem, jövő vasárnap komoly veszélyben fog forogni a sok éves 1.24.39-es feles csúcsom... Srácok, szurkolok nektek, ez legyen a lélektani határ! De most már a versenyig ne hajtsátok ki magatokat; sok evés, sok ivás (no alcohol), sok pihenés!

1 megjegyzés:

  1. Tegnap még toltunk egy 18-at, de mostantól csak pihenés! Az Alkohol jó kérdés, mert Pénteken Somát búcsúztatjuk, de majd valamit kitalálunk.

    VálaszTörlés