2013. szeptember 5., csütörtök

meglepetés szülinapra

Tegnap én is úgy döntöttem, hogy csak egy kört megyek, mert eléggé rohanós nap volt magam mögött, és most nem nagyon vágytam többre. Cserébe megleptem magam egy kis gyorsasággal: 23:12 alatt sikerült teljesítenem a kört, ami, ha jól számolom, 4:20 körüli ezreket jelent, ami tőlem nagy teljesítmény. Hajtottam is magam, a második felére is raktam bele, amit tudtam, így mikor beértem, örömmel konstatáltam, hogy képes voltam végig azt a tempót tartani, amit az első kilométernél diktáltam. Ez nálam határozott fejlődést jelent, meg is részegedtem a sikertől, ezért most azt a célt tűztem ki magam elé az elkövetkező hetekre, hogy két körön is ilyen tempót hozzak. Ehhez persze még kell fejlődni, de most bizakodó lettem.

SZÁMLÁLÓ: 10254 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése