2013. szeptember 27., péntek

2013.09.22. velence 09.25. Sziget

Tetszik az új háttér:)

Ha jól látom én lépem át a 600-at!:)

Szóval! 
Volt egyszer egy Velencei tó kerülés, meg három sziget kerülés.

Szept 22 a Föld napja ezért mi elmenetünk vonattal, vidékre futni. A forgalmim lejárt így lefelé teljes Áron utaztam, de visszafelé már INGYÉ!

Reggel 9 kor alig lézengett valaki a parkolóban, én maximálisan kialavatlan voltam. 

Az idő melegedett, a nép gyűlt. Kb 300-an lehettünk mire elindult a verseny. Maraton felkészülésnek szántuk, így 5 perces ezereket terveztünk.

Mivel jólesett így lett belőle 4.50. Áron Pákozdnál ott hagyott minket (Maty, én) Mi tartottuk a tempót. Dinnyés- Pomáz Pákozd szakasz kicsit meleg és unalmas volt. Bálint végig jött bringával mellettünk, bár egyszer elesett :)

Az utolsó 2km már nem esett jól, de láttam Nórit magam előtt, és jó volt, lassan, de csökken a táv köztünk, aztán a végére még jobban elfáradtam, így nem tudtam utolérni, de kb 1 perccel maradtam le tőle. 

A végén iszonyat mennyiségű kaja volt. Nagyon jó volt. 

Szerdán még minidig  a szeptemberi álom kórban szenvedtem, így amikor leértem úgy éreztem egy kört se tudok le futni. Áron mondott 3mat, így 3 lett.
 

Ja és megint csapatban futottunk.  Tamara, Anna, Ádám, Balázs, Caesar, Áron, Én.
gyorsuló 3 kör. Nincs mit rajta túlbeszélni jó volt nagyon. 

utána gyúrás :)

Azt mindenki el, most nem volt alkohol...
28+15=43 
 
SZÁMLÁLÓ: 10641 km

1 megjegyzés:

  1. Mi azért Bálinttal söröztünk, ha nem baj :D
    Amúgy meg a Nóri mögött kb 20 mp-el jöttél be...nem volt az egy perc sem.

    VálaszTörlés