2009. március 15., vasárnap

1.

1.
A találkozóra kb mind egyszerre érkeztünk és időben, így volt is helyünk, volt is hangulatunk odafelé. A cukrászdában ettünk-ittunk, mint mindig :) Kicsit rosszul volt a hasam, de ez csak az eslő két kilóméteren zavart (mint az kiderült).
2.
Idén 47 km-t futottam, ami pontosan a fele annak, amit tavaly mentem közvetlen Vác előtt. Így ha nem is féltem, de megvetéssel néztem a kopasz közellenségre, akivel a tavalyi versenyzés során komolyabb párharcba keveredtem! Aztán rájöttünk, hogy a fehér sorszám a "jobbára ártalmatlan" kategóriába sorolta, így a többi Jetit keresgéltük Dáviddal (és igen, ki is szúrtuk őket). A mezőny kb. kétszer akkora volt mint tavaly, a fordulónál 2-en voltak előttem (és 3 félmaratonista, ami ritka kevés). Végül 2 vetélytárs és 1 félmaratonista mögött értem célba. Elfáradtam. Hamar regenerálódtam, de valljuk be idén a 3. hely is remek nekem. (idő kb mp-re ugyanaz mint tavaly (~41:46).
3.
Hiányzott Gergő! Gratulálunk az egyetlen félmaratonistánknak és mindenkinek, aki 10-en ment! Juli sajnos nem volt ott, mert apukás hétvége volt.
+1.
Valahogy megoldható, hogy minden egyes ember, aki ír ide, más-más színnel írjon, vagy ilyesmik. (valamit még akartam...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése