2009. március 21., szombat

Leeds Leeds Leeds

Hát, én ma nem növeltem a számlálónkat, de azért intenzív sportolással telt a nap... Éppen ezért ide tartozik. Legfeljebb nem olvassátok el.
Szóval angol szurkolói focitorna volt a Tippmix Arénában a Fehérvári úton. A résztvevő csapatok Liverpool, Chelsea, Arsenal, Man United, Newcastle, Rangers, és meglepő módon a Leeds United. Az előzetes latolgatások alapján az előkelő 7. helyre vártuk magunkat, de happy enddel bekerültünk az első 6-ba! Először játszottunk együtt így, túlságosan nem voltunk összeszokva, gondolhatjátok. 2X10 perces meccsek voltak, intenzíven cseréltünk, úgyhogy játszottam vagy 70 percet.
Leeds - Newcastle 0-1. Az első meccsen még szoktuk a helyzetet, és azt a gondolatot, hogy nem is vagyunk olyan bénák. Több helyzetünk volt, kapufánk is, aztán a végén kaptunk egyet. De nem volt rossz kezdés!
Leeds - Chelsea 1-3. Megszereztük a csapat történetének első gólját!!! (Az én passzomból született... Khm...) 1-2 volt a végéig, kitámadtunk, így lett 3 a vége. Kis szerencsével a döntetlen is meglehetett volna.
Leeds - Arsenal 0-0. És megvolt az első pont is! Elég defenzívek voltunk, de magabiztosak. Ezt a pontot megérdemeltük! Volt egy büntetőgyanús szitu, de a bíró nem ítélte meg. Sőt, egy gólunkat érvénytelenítette is. Javítok, győzelmet érdemeltünk volna!
Leeds - Manchester United 0-4. (Ha jól emlékszem. De mintha az utolsó pillanatban kaptunk volna egy negyediket. Ez eléggé szokásunk volt nekünk ma...) Nincs mit mondanom. Jobbak voltak, védekeztünk.
Leeds - Liverpool 2-5. Hát, ezt alaposan elbaszarintottuk, mi tagadás. 2-0-lal még mentünk, de aztán szétestünk. Be kellett volna állni védekezni, de nem tettük. Én is nagyon béna voltam, amatőr módon kaptunk ki.
Leeds - Rangers 1-0. Az alsóházi rangadót viszont behúztuk! Előzetesen erre lehetett számítani, hogy ezen a meccsen, mi döntjük el az utolsó hely sorsát. És igen! Megcsináltuk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése