2009. március 29., vasárnap

10 km, tőlem Nektek

Na, én is beszámolok. A vonatúttal minden rendben volt. A versenyen meg (én hülye) hosszú gatyában futottam, amivel még nem is lett volna semmi baj, mivel elég jól bírom a meleget. Viszont már az elején beszorult a levegőm és így nagyon kellemetlen volt az első 7 km. Utána valamiért elmúlt. Az első kört 29 perc 50 mp alatt futottam le, a másodikat nem tudom, nem kérdeztem meg az időmet, majd ha felrakják, beírom. (De több, mint egy óra lett az időm.) Az egészben az volt a legrosszabb, hogy valami olyan szemét módon fújt a szél, hogy azt el sem hinnéd Sven. A 6. km-nél még bele is ment a szemembe a por, és még le is tüdőztem. A célban teljesen szétestem, szontyi lettem, de nem tudom, miért. Futhattam volna jobbat is. Mindegy. Jó, hogy ezt is megcsináltuk, jövőre majd jobb lesz.
Sven, nagyon sokszor eszembe jutottatok tegnap, ahogy tavaly Gabi meg Aliz drukkolt neked/nekünk. Amúgy a képek, amiket felraktál ide, nagyon jól néznek ki. Ha van még ilyen, szívesen nézegetném.
És akkor végre én is hozzáadok a számlálóhoz 10,5 km-t, így van 165,5 km-ünk.
Ja, és gratula mindenkinek, jók voltatok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése