2009. március 28., szombat

Hó' volt, hó' (nem) volt...

Időben együtt futottunk, csak térben nem... Nagyon türelmetlenül várom a beszámolókat! Amíg haza nem értek és be nem pötyögitek, addig én is mesélek a mai futásomról, amivel a
SZÁMLÁLÓT 134 km-re állítottam.
Olyat csináltam, amit még nem: vittem fényképezőgépet, így amolyan futókirándulás lett belőle. De legalább meg tudom mutatni merre jártam. Remélem nem veszitek tolakodásnak. Az egész napos havazás előtt eldöntöttem, hogy benézek az erdőbe és ott fogok futni.
Gyönyörű volt, ilyesmik fogadtak:
Az elején nagyon élveztem: nagyon jó dolog boka fölé érő hóban futni, meg szép a hely, meg jó a levegő. Vittem térképet is, mivel még soha nem jártam arra, így úgy néztem ki, mint egytájfutó fényképezőgéppel. Sikerült nem eltévedni! Ezt azt hiszem M tudja igazán értékelni. Volt olyan része az útnak, ahol én jártam aznap először:
A cipőm nagyon hamar átázott, ami a kör második felétől kezdett el zavarni. Viszont a végére nagyon elfáradtam, így az egyetlen vágyam az volt, hogy minél előbb hazaérjek. Szóval, minden nyál nélkül, veletek voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése