2009. március 29., vasárnap

Déjà vu

Belülről.
Mivel egész héten 6 előtt keltem a tanulás miatt, így szombaton is nagyon jó ötletnek tűnt ez a korai vonat. Fél6 előtt nem voltam hajlandó felkelni és így fürdés, összepakolás, kaja miatt csak 6 fele indultam, így szomorúan konstatáltam, h most én leszek, aki elkésik de szerencsére DrF-ék friss ropogós retúr jeggyel vártak a 11-es vágány végében (kösz!). Így relatíve kényelmesen elértük a vonatot, a fülke másik 3 utasának nagy örömére. Kecskeméten a hullámpresszóban tényleg kávéztunk, fincsi instant kapuccsínót :) A verseny tényleg olyan volt mint 3 éve mikor életemben 1x eljutottam ide. Most sem volt rendes öltöző, meg wc, meg ruhatár, de ez a szervezés érdemein nem változtat, profin szervezett futás.
Mikor végeztünk volt még 2,5 óránk bemelegíteni és kicsit hüvős volt a teljes rövid szereléshez, de mire kimentünk kocogni, egyszercsak 15-18 fok lett és a nap is előbújt. kicsit meglepő volt, h megint (mint 3 éve) épp tegnap ütött be a tavasz/nyár első napja. Rajt előtti esélylatolgatásnál DrF az 1:45-ön belüli félmaratonra számított, de nagyon parázott, h elfutja-e? A 41 perces Vác után arra saccoltunk, hogy talán én 1:40-en belülre is behozhatom, úgyh ne menjünk együtt. Az első kört egy bekötött kezü fickó hát és oldalszelében nyomtam le, aki az első kör után (22:08-as időnél) kijelentette, hogy ő majd lassít, majd a végén utólér :) mondom Oké. És számolgattam. 22x4=88 akkor 2 percet lassulhatok, h 1:30 legyen (nekem nincs annyi eszem, h észrevegyem, h ez a cél előtt 250 m-el lett mérve). Mivel az első kör elég laza volt és egyáltalán nem éreztem fáradtnak magam, tartottam a tempót, kicsit gyorsultam, 21:31-es kőr lett. itt már 4 percet lassulhattam az utcsó két körben, h meglegyen. persze ez be is következett. A 10 km felett már éreztem, hogy lassulok és kicsit meghúztam a lépteket, így találkoztam M-el is. Valójában nem lassultam, csak azt éreztem, így lett 1:03:49 a 3. kör vége. Végső nekifutásra már kicsit széjjel estem, a kör közepén már tényleg zavaró volt a hosszú egyenes sokkoló hőhulláma, a következő kanyar szembeszele, de beértem. aszongyák 1:29:29. Na az elején erre nem számítottam így azért örültem nagyon. Persze mondhatod Sven, h "mindig itt mondod, hogy szart futsz, meg nem edzel, aztán ilyeneket futsz, eltöröm a lábad", de tényleg 1:35 körülre tippeltünk engem DrF-el is.
Kívülről.
A 22:28, 21:31, 20:10, 25:20-as körökből DrF azt vonta le, hogy valszeg a 3. körben futottam el a dolgot, ha akkor nem hajtom ennyire, akkor 1-2 percel jobbat futottam volna. Mivel nem számítottam még erre sem, így sztem nem bánom. Korcsoportos helyezés (is) esélytelen Kecskeméten, de legalább egy jó versenyen, szép környezetben köszöntöttük a tavaszt. A többieket is megviselte az időjárás, sokkhatás érte a szervezeteiket, szóval ha picit lassabbak is voltak/unk az egyéni csúcsoknál, de mindenki kifutotta a magáét. Még Sven is, pár100 km-el arrébb (gyönyörű hely!).
Utána.
Hazafele már sokkal punnyadtabbak voltunk, de még így is aztmondom, voltunk már rosszabbúl! Fürdés, vacsi, aztán elmentem egy szülinapi buliba, Serpába kezdtünk pár sörrel és utána Kaméleonba ment át a társaság. Ott kicsit megszeppentem, el sem tudtam képzelni, hogy ilyen emberek vannak a világon és ennyien. Tudtam már, h én nem megyek be oda :D Végül egy szolidabb helyre (Dokk-Café) mentek, de már ide sem követtem a társaságot. Kisétáltam a körútra, onnan meg el a Margithídhoz. Az utcsó hévet elkaptam. Amíg sétáltam éreztem, h kemény nap volt, de nem fáj szinte semmi, jó kedvem is van és szép időben sétálgatok, alíg fáradt lábakkal. Reggelre jelentkezett egy minimális izomláz, de sztem ez hamar elmúlik. Mindnki hazaért rendben az éjjel, úgyh: legyen szép napotok (is).
SZÁMLÁLÓ 186,5 km
(javítva)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése