2009. március 15., vasárnap

Megcsináltuk!

Ez tök jó volt!
n-edik váci kirándulás. Már 8:08-ra kimerítettük a napi hülyeség-adagot, onnan már csak futni kellett.
Persze valamit mindig elfelejtünk. Általában edzeni. Ehhez képest ügyesek voltunk, bár most úgy érzem, egyetlen kalória se maradt bennem.
Lesznek majd képek is, de valamiért a netem most nincs formában. Lehet, hogy neki is elfogyott a kalória. (?)

The Race

M: 10 km, 0 edzés. (Bocsánat, 1 edzés. Mindig túlzok.)
Idő: 54:14. Ez kb 15 perccel jobb, mint amit vártunk. Sikerült nem elb*szni az elejét, csak a hülye szőkék ne lettek volna... Idő király volt, mosolygós futás.
DrF: 21 km, 3 edzés. (Persze lehet, hogy volt az 4 is...) Már 3-szor futottam ezt a távot az idén, de mást nem nagyon. Úgyhogy elégedett vagyok, kb. 5 perccel rosszabbat vártam. Első kör 53:00, a második 52:50 körül. És így sikerült csodálatos egyéni csúcsot futni: 1:17:78!!!!! Ja nem annyi jön ki, akkor 1:45:50. Mindegy. Annál viszont volt már jobb. Élveztem nagyon, szinte végig;leszámítva azokat a pillanatokat, amikor meg akartam halni. De szerencsére ebből kevés volt.

Szeretjük ezt a versenyt!
Csak DrFisher hiányzott a csapatból...
Grat mindenkinek, szokás szerint kitettünk magunkért. Két hét múlva Kecskemét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése