2009. március 25., szerda

Foci, tollas, alvás

Ez lehetne az új Kispál album címe. Hát én is kíváncsi leszek, mit műveltem magammal itten szombat előtt! Annyi mindenesetre látszik, hogy gyógyulófélben lévő vidám kis húzódásaim új cimborákra találtak.
A foci brutál volt. Igaz, hogy csak egy meccset játszottunk, de azt a legkeményebb ellenféllel, amolyan csoportdöntő volt, előrehozva. Éppen megvoltunk, csere nélkül. És mitagadás, jobban kihajtottam magam, mint szombaton. Persze fáradt is voltam már eleve. Egy 3-3-at csíptünk meg a nagyok ellen, pedig vezettünk, de a végét már nem nagyon bírtuk erővel. De ez sem rossz eredmény szerintem. Volt egy seggreülős gólom is, és ismét sikerült lerúgni valakit.
A tollas már jobban esett. Innentől szombatig már nincs mozgás! DE MOST MÁR TÉNYLEG!
Sven, köszönjük a kilométereket! Irigykedem: nekem futás közben csak egy híd van, de az a pofámban... Tök jól meg fogod ismerni a környéket így edzés közben! Ez talán még hasznos is lehet.

Kecskemét is near!!!! Készüljetek (lelkileg)! Igen, fájni is fog!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése