2010. március 20., szombat

DrRövid és Technikai Póló felügyelő

Ilyen társaságban csak jót lehet futni... 17 fok, napsütés, szellő... Bakker, de rég futottam már rövidben, el is felejtettem már, hogy milyen.
Sok mindenre ideálisak voltak a körülmények, csak arra nem, hogy visszafogjam a tempót. Pedig kellett volna, holnap a Leeds United-ben játszom az angol focitornán, ezért csak 24-et is mentem.
Jól ment, a végére kissé elfáradtam, meg éhes lettem. Egy csodálatos mozdulatot is sikerült közben bemutatnom: úgy rúgtam bele egy kőbe nagylábujjal, hogy ugyanannak a lábamnak még a sarkát is eltalálta. Szerintem sok gyakorlással majd nektek is sikerül.
M-nek nagyon gratulálok; a blog fennállása óta a leghosszabb futással örvendeztetett meg minket. Ezek szerint már kezd rendbejönni a lába!

SZÁMLÁLÓ 3150 km

1 megjegyzés: