2010. március 3., szerda

Hétközi forduló

Igazi tavaszköszöntő futáshoz méltó módon ideális talajon, hűvös napsütésben mehettem ma edzeni. A legutóbbi 3 nap után éreztem némi fáradtságot, időt is nehezen szakítottam a mozgásra, így aztán nem éreztem a késztetést, hogy agyonhajszoljam magam... egészen a harmadik lépésig! Akkor már tudtam, hogy nincs kegyelem, és ki fogom ereszteni a felgyülemlett gőzt. Szükségem volt rá.
Biztos ismeritek azt az érzést, mikor munka/suli után punnyadtan átöltöztök, de mikor felveszitek a cipőt, hirtelen átváltoztok állattá, és nyomjátok ezerrel.

Végig hajtottam, de főleg az első felét pörgettem meg felfelé. Úgy 6 km-nél éreztem, mikor varázsütésre elszáll a stressz, és utána már csak élvezem, hogy vagyok. Csodálatos dolog ez a futás! Igaz, egy kicsit meg kell szenvedni a gyorsulásért, de még az is örömteli.
Bizony, már lassan a 45 perchez közelít a hegyi 10-esem, pontos idő nincs, de egyre jobb tempókat megyek. Órát azért továbbra sem viszek.
Gyerekek! Itt a tavasz!

SZÁMLÁLÓ 2923 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése