2010. március 14., vasárnap

Vácogtunk a hidegben...

Igen, megcsináltuk! Úgy kezdődött a dolog, hogy egy korábbi buszhoz mentem ki és akartam még reggeli gyanánt egy sajtburgert betömni, de közölték, hogy o-ó...olyan még nincs, majd fél10-kor. így már jól megalapoztuk a jókedvet, majd kiderült, hogy M egyéb eredetű sérülések miatt nem tud részese lenni a mai programnak, ami azért már sok volt, így 8 előtt (utólag is mielőbbi gyógyulást neki!!!). Ezek hatására 3-an kecmeregtünk fel a vonatra (Kata, drF és én). Aztán elég hamar megjelentek a mellettünk lévő ablaknál a Pálinkás family apraja-nagyja, de inkább előbbi része és Kovács Flóra... csak, hogy a körülményekkel tisztában legyünk. Aztán gyors nevezés: 300-as és 100-as rajtszám felvétele :) A megszokott süti-kávé párost is elfogyasztottuk, majd a 2, vgy 3 réteg parázás indult.... aztán meg, hogy na pisilni kell, vagy csak azt hiszem?... hasonlók.

A rajtnál megváltozott az egész... jól ment annak ellenére is, hogy baromi nagy szél volt a parton végig. Tomi ért utol 1 km után és együtt mentünk 2-3 km-t, majd szépen hagytam elmenni, várható volt, hogy megy majd, mint a golyó.... új cipővel??? pedig tök jó tempót mentem...
Végül így is csak 4-en voltak elöttem, amiből mint kiderült csak 2 10km-es volt. Tomi 1. helyre állt a fordulónál és én is elkezdtem felhozni magam a lufi izmos fehér 2.-ra, aminek a teljesen frontális széllökések és helyenként csöpörgő eső segített. (nélkülük nem jöhetett volna létre a mai nap:D) Rövid edzéseim hátulütője gyanánt 7,5-nél előjött a tüdőfájás... embertelen fájdalmaim voltak... tényleg! aszittem ott halok meg,

aztán rájöttem, hogy az erős lélegzetvételektől mégjobban fáj, így lazítani próbáltam... na persze ilyen tempó mellett... így a ledolgozott hátrány újra megnőtt és lufi-kapitány lett a 2. én csak 3.

41:50-el értem be. A király az volt, hogy Kata a célban várt és nem is fázott annyira :)

Pali akkor ért be(zseniális idővel!), mikor épp eredményhirdetés volt és egy sörrel a kezünkben megvártuk a késő szobi vonatot, hogy aztán rajta üldögélve vesztegeljünk még 40 percet...

SZÁMLÁLÓ 3089,5 km
(a fotókat Kata készítette, köszönjük meg neki szépen)
és most irány a buli....jövök David!!! ;)

2 megjegyzés:

  1. ja azt elfelejtettem, hogy az első képen a figyelmes néző láthatja Katát és a cukrásznénit is :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok az eredményhez! Kíváncsian várom a kecskeméti produkciót.

    VálaszTörlés