2009. május 26., kedd

11+24

Sajnos ilyen futás eredményekkel nem büszkélkedhetek... de jó, hogy már majdnem 1000-nél vagytok. egy sima kocogással begyűjthetném az 1000-et? nagyon csábító ;)
helyette viszont voltam ma bringázni, nem egyedül, David és Bálint volt velem. Alapból a megyeri hídnál találkoztunk, ami Davidnak a világ másik és sokkal melegebb része, mint ahol ő az életének nagyobb %-át eltöltötte. Onnan meglátogattuk a nudistákról híres bányatavakat, de épp ezért, vagy csak úgy, de a lábáztatásnál többre nem is vállalkoztunk. Majd 1-2 sörrel folytattuk az edzést, de azt már csak itthon nálunk a kertben. Ekkor én (a többiek kicsit többet mentek) 11-et mentem, ami ilyen nagypapa tempóban nem tűnt elégnek, így Bálintot elkísésrem a Deák térre, majd az Oktogon fele jöttem haza. Ez a kör sikerült 27 km 24,5-nek (tévedtem 24,5 csak elrondottam). Magyarúl nem mentem sokat. viszont ez a 27 24 ez este fél 10-től indult és fél 11 után 5 percel már vizet ittam itthon :) vagyis azért nem volt rossz a tempó... Tegnapi napon volt Douglas Adams-re emlékezve a "törülközőnap", az ő könyvéből (Galaxis utikalaúz stopposoknak) is megtudhatjuk, hogy márpedig a sör izomlazító. Szép estét, Hajrá az 1000-ért!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése