2009. május 17., vasárnap

Jótanácsok

Futás közben gondolkoztam egy kicsit rajtatok. aneron, most mindenképpen pihi kellene, de a biciklizés erősen ajánlott. Annak idején nekem a doki azt mondta, jó, ha erősítem a térdem, mert minél több izom van körülötte, annál jobban védi is. Valami porcerősítő sem ártana szerintem. Hosszú távon pedig: most nem leszek népszerű, de mindenképpen többet kellene edzeni. Nem csak azért kell az edzés, hogy gyorsabban fuss tőle, hanem azért is, hogy a szervezeted felkészítsd a nem mindennapi stresszre, amit mondjuk egy félmaraton jelent. A térdet, a szalagokat, a porcot is kell edzeni. Sajnos, ha valakinek hülye agya van, és szét tudja hajtani magát, annak vigyáznia kell, nehogy túllépje pillanatnyi korlátait. Erről van némi tapasztalatom.
Sven, rajtad is gondolkoztam. Csak óvatosan a gyorsulással! Ha heti 3 edzéssel számolok, akkor 4 pihenőnap jön ki, amit az edzések között 2:1:1 arányban lehet csak elosztani, mivel egymás utáni napokon nem futunk. Érdemes a gyors edzés után 2 napot pihenni! És ha valami nem stimmel, inkább csúsztasd a következő futást. És ha az edzésszámot növeled, akkor csak óvatosan a kilométerekkel!
Szépek a képek! Kirándulás vagy futás volt arrafelé? A webkamera is nagyon jó!
Vigyázzatok magatokra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése